تفاوت کفش اسکچرز اصل و تقلبی ORIGINAL VS FAKE

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تفاوت کفش اورجینال و فیک

 

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان عزیز برند اسکچیرز دانستن این است که چگونه کفش  اصلی را از کفش تقلبی تشخیص دهند، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با چند راهکار ساده تفاوت کفش اورجینال و فیک را متوجه شوید.

کیفیت دوخت چسب و وزن محصول.

وقتی یک کفش اورجینال را مشاهده می فرمایید کیفیت دوخت پارچه ، چسب و طراحی محصول نشان گر اورجینال بودن محصول می باشد. ولی برای شما که در این کار تخصص ندارید راهکار های دیگری هست که در زیر به آنها پرداخته ایم.

 

کارتن کفش حتما متعلق به خود کفش باشد.

یکی از  راحت ترین راه ها برای فهمیدن اینکه کفش اصلی است یا تقلبی کارتن کفش است، در برند اسکچرز هر کفش کارتن خاص خود را دارد، همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید این کفش اسکچرز با کد 124384GYLV از سری خانواده SKECH AIR2 تمامی اطلاعات محصول روی کارتن آرتیکل و عکس محصول مطابق تصویر خود محصول می باشد.

پس دقت کنید که هر کفش اورجینال کارتن خاص خود را دارد که روی آن تاریخ تولید محل تولید مشخصات محصول سریال نامبر و دیگر اطلاعات محصول یادداشت شده است که این اطلاعات روی خود کفش هم چسبانده می شود.

اسکچرز سایزبندی نیم سایزی دارد.

یک راه دیگر برای تشخیص کفش اصل از غیر اصل در کفش های اسکیچرز سایزبندی نیم سایز نیم سایز می باشد که در کفش های تقلبی وجود ندارد مطابق تصویر زیر سایز بندی اسکچرز به این شکل درون کفش ها چسبانده می شود.

قیمت محصول متناسب با قیمت جهانی باشد.

یکی دیگر از راهکارهای کفش اسکچرز اصلی از تقلبی قیمت محصولات می باشد، اسکچرز یک برند با قیمت مناسب می باشد و از 75 دلار تا 150 دلار قیمت گذاری شده است شما می توانید با محاسبه این قیمت ها متوجه شوید که آیا کفش پیشنهادی به شما اسکیچرز اورجینال می باشد یا تقلبی مثلا یک کفش 75 دلاری با محاسبه دلار امروز تقریبا نزدیک به 2 میلیون تومان قیمت دارد پس پیش نهاد هایی پایینتر از این قیمت باید شما را به شک بی اندازد.

پس با توجه به راهکار های بالا سعی کنید از فروشگاه ها و سایت های معتبر که فقط به صورت تخصصی کفش اسکچرز می فروشند و در تهیه این محصول تخصص دارند اقدام به خرید بفرمایید تا یک کفش اورجینال و اصلی با کیفیت عالی را بخرید.

امید واریم توانسته باشیم کمکی کوچک در انتخابی خوب کرده باشیم

 

14 دیدگاه در “تفاوت کفش اسکچرز اصل و تقلبی ORIGINAL VS FAKE

  1. اشتراک ها: تفاوت کفش اسکیچرز و نایک | ایران اسکچرز

  2. اشتراک ها: مناسبترین کفش اسکچرز برای کف پای صاف | ایران اسکچرز

دیدگاهتان را بنویسید